söndag 9 januari 2011

I samhällsdebattens hetluft

I en tidigare bloggpost (från 2009) skissade jag på en debattartikel. Tänkte bara lägga in den som länk här (och här), för TTEla publicerade den faktiskt. Om det nu var någon som undrade ...

Och det gav mig så klart blodad tand. Ännu har jag dock inte hittat något ämne att skriva om. Men det kommer, kanske som ett resultat av vidare bloggande? Vi får se. Jag trivs här. Tycker om platsen och de möjligheter den erbjuder. Det fria och kravlösa formatet. Och kommentarerna. Jag är överväldigad. Kunde aldrig ens drömma om att jag skulle få ens i närheten av så många kommentarer som jag fått på det jag skriver.

Detta sammantaget ger mig kraft och mod att forsätta. Snart har jag hållit på en vecka, och det finns en hel massa uppslag kvar att bearbeta. Än är det långt kvar innan inspirationen sinar. Så känns det nu. Och jag är övertygad om att känslan håller i sig.

Tack, alla!

Inga kommentarer: